Az AH Infrastruktúra Zrt. beszerzéseit a menedzsment által elfogadott beszerzési szabályzata alapján a 4iG Csoport Beszerzési Igazgatósága (BO) bonyolítja le, szállítóinkkal, vásárlóinkkal és üzleti ügyfeleinkkel a kölcsönösen előnyös megállapodásra törekedve. A BO dokumentált, ellenőrzött, transzparens folyamatai és eszközrendszere révén biztosítja, hogy szállítói etikus módon, korrekt, tiszta piaci verseny eredményeként legyenek kiválasztva, értékelve és minősítve.
A beszerzési folyamataink során keressük azokat az innovatív, előre mutató megoldásokat, amivel hozzájárulhatunk egy fenntartható környezet kialakításához. Ennek során ügyelünk az etikus, szociálisan érzékeny, környezettudatos magatartásra, melyet szállítóinktól is elvárunk.
A beszerzési folyamatunk a következő módon épül fel:
Tisztelt Partnerünk!
Az AH Infrastruktúra Zrt. a beszerzési folyamatok átláthatósága és költséghatékony működtetése érdekében SAP Ariba elektronikus beszerzési rendszert üzemeltet. Ezek a megoldások lefedik a teljes beszerzési folyamatot a beszerzési igény felmerülésétől a megrendelés kiadásáig. A rendszerek használata a szállítóknak díjmentes.
Kérdés esetén kérem forduljon hozzánk bizalommal az ariba_support@4ig.hu e-mail címen.
SAP Ariba beszerzési rendszer támogatja:
Amennyiben már rendelkezik előzetesen megkötött keretszerződéssel, a rendszer támogatja a:
Az elektronikus beszerzési rendszer használatának előnyei:
A regisztrált szállítóink részére az elektronikus beszerzési rendszerben biztosított tevékenységek:
A hatályos jogszabályok alapján lehetőség van elektronikus számla benyújtására is a szallitoieszamla@ahrt.hu e-mail címre küldött levélben.
A rendszer elérését biztosító link és részletes rendszer leírás, valamint a SAP Ariba szállítók számára készített videói itt érhetőek el.
Miért előnyös az AH szállítójának lenni?
Az alábbi termékek és szolgáltatások kategóriáiban várjuk új szállítók jelentkezését:
Az AH Infrastruktúra Zrt. valamennyi beszerzését az SAP Ariba beszerzési rendszereken keresztül bonyolítja le, melyekhez előzetes regisztráció szükséges. Amennyiben szállítónk kíván lenni, az alábbi adatok megadása szükséges:
A fenti adatok megadásán túl kérjük legfrissebb cégkivonatuk megküldését is.
A fenti adatokat és cégkivonatot az ariba_support@4ig.hu e-mail címre kérjük megküldeni. Ezt követően a BO elvégzi az előminősítést. Sikeres előminősítés esetén felvesszük a beszerzési rendszereinkbe, melyről e-mailben értesítést küldünk a megadott kapcsolattartó részére.
Ezt követően lehetőség nyílik arra, hogy ajánlattevőként a jövőben megkeressük, amennyiben az Ön profiljába eső ajánlatkérést írunk ki.
Elérhetőségek
AH Infrastruktúra Zrt. BO központi email címe: ariba_support@4ig.hu
Elektronikus beszerzési rendszer(ek) Support/HelpDesk
Ha a rendszerrel, a rendszer használatával kapcsolatban bármi probléma, kérdés merül fel, forduljon munkatársainkhoz: ariba_support@4ig.hu
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy az eddig alkalmazott Általános Beszerzési Feltételek helyébe 2024. szeptember 1-jétől az AH Infrastruktúra Zrt. új Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentuma lép.
Általános Szerződési Feltételek
Hatályba lépés: 2024. 09. 01. - letöltés
Adatvédelmi tájékoztató
Szerződéses partnerekkel kötött szerződésekhez - letöltés
Munkavédelem - letöltés
Társadalmi felelősségvállalás
Az AH beszerzései során szem előtt tartja a minőség fejlesztését, az energiahatékonyság növelését és ezáltal egy biztonságos szolgáltató iránti követelményeknek való megfelelést. Az AH működéséhez felhasznált energiaforrásokat és készleteket a gazdaságosság figyelembevételével szervezi. Az alkalmazott technológiákhoz, módszerekhez szükséges beszerzések a modern kor színvonalának megfelelően történnek, megfelelve ezzel a belső és külső környezeti változásoknak a társadalom életszínvonalának javítását, a fenntartható fejlődést szem előtt tartva. (környezetvédelem, környezetbarát eszközfejlesztés, e-számlával a papír felhasználás visszaszorítása)